Wednesday, October 26, 2011

Новорічний Марафон - Березень

Вітаю вас знову на свому блозі. Дуже дякую що заглянули в гості.
Якось цей тиждень у мене видався атворчим, якщо так можна сказати. А он цікаво чи є в українській мові таке слово? Але не будемо відволікатись...

Незважаючи на такий тиждень, всеж хочу вам з запізненням показати початки великого і дуже цікавого проекту - календар. На блогу АртКухня кілька тижнів тому стартував Новорічний Марафон, де ми пропонуємо разом з нами робити Календар на наступний рік. На сьогоднішній день ми вже зробити три місяці. Я трохи запізнилась вам з показом попередніх місяців.... отже  Березень.


Основним завданням на місяць Березень був жіночий силует. Мені дуже заімпонував саме цей силует, бо він мені нагадує мою маму в молодості. Якось саме такі бабети носили в 60-ті роки і такі хусточки на шиї.



Наступним обов’язковим елементом були первоцвіти. Саме крокуси і є перші які бачимо після часткового танення снігу. 


Запрошую вас переглянути інші чудові роботи наших дизайнерів. 
Запрошую до гри!!!

Дякую що завітали! 

2 comments:

  1. Мені цей силует і мою маму нагадав. Вона колись брала участь в конкурсі перукарського мистецтва в якості моделі. І мала подібний образ. Правда то було в 80-тих, але ж мода повторюється.ЇЇ фото висіло на центральному проспекті міста. Горжусь)))І мала подібний образ. Правда то було в 80-тих, але ж мода повторюється.
    суперовий календар

    ReplyDelete
  2. Як то кажуть, мода ходить кругами. Дуже приємно знати що ваша мама була така модель. :)

    ReplyDelete