Tuesday, October 4, 2011

Солодка цукерочка !!! / Sweet, sweet treat!


Прийшов місяць жовтень і прийшов цей час... ні не збирати каміння, а роздавати подарунки. Осінь щедра пора і якщо природа нас обдаровує рясно овочами і фруктами, то чому мені не можна?

Read in English


Восени у мене народилась моя тлумка-донечка Юліана (14 Вересня), минулого року восени моя добра товаришка, а тепер вже кума, народила синочка Натанчика (8 Вересня) а в Жовтні я стала йому хресною. Ну і в Жовтні народилась сама чудова, сама добра, сама солодка, дуже скромна і взагалі неповторна особа на світі. ТАК! Це Я! Ну в Жовтні також святкує уродини й інша моя товаришка і моя знайома зараз рахує останні тижні перед народженням свого первінця. Я їй бажаю легких пологів і щоб її маленький був такий ж солоденький як і всі хто народився восени.
З нагоди такої рясної осені хочу запропонувати вам цукерочку, адже мій блог там і називається - Маріїні Частування. Отже час всіх почастувати.
Я люблю кухню, тому вирішила своїм першим частуванням зробити саме цукерочку для кухні.


Цукерочка включає в себе:
1. Фартушок
2. Піднос для канапок
3. Силіконові формочки для випічки кексиків
4. Італійське песто
5. Силіконова лопатка/спатула
6. Набір для заварювання розквітаючого чаю: чашка/горнятко і одна "квітка" розквітаючого чаю.
7. Сюрприз від мене про який буде оголошено пізніше.


Правила прості!


- Чіпляємо самий перший малюночок цукерочки з надписом на панель свого блогу
-  Залишаємо коментар відповідь на запитання - яке ваше улюблене печиво. Приклад, люблю по-парні тістечка з малиновим варенням.
- Приєднуємось до ПЧ. Цей пункт не обов’язковий. Якщо ви бажаєте дізнатись більше про мене і  хочете дізнатись кілька цікавих переписів які я виставлятиму, то прошу дуже. Я буду рада бачити нових друзів і познайомитись з вами.

Прошу додаватись натиснувши на інлінк і прийти до мене знову 12 Листопада, коли будуть оголошені результати цукерки. Цукерка поїде в любу точку земної кулі.

Смачного і приємної забави!

English

It's October and it's this special time... it's time for sweet treats. Fall is very fruitful and brings a lot of crops to our garden. So I want to play along with mother nature and treat you all to something special.
Also, in October I celebrate my Birthday and I would like not only to receive presents but to give some to all you good people :) The blog is called Maria's Treats, so it's only natural that I have some giveaways.
I love to work in the kitchen, so the first candy is for all of you cook lovers.

The candy contains an apron, a spatula, serving tray, cupcake molds, a pesto sauce from Italy :), a cup with a flowering tea. There also will be a special surprise from me to the winner.

The rules of the game are simple: 

  • grab the very first picture in this post and post it on your blog 
  • leave a comment with an answer to this question - what's your favorite cookie, and add yourself to mr.linkie
  • become a follower, but only if you wish too. I'd love to meet new friends and learn more about you
The drawing will be done on November 12. So come back to see if you are a lucky winner.

Thanks for stopping by and good luck!



36 comments:

  1. М-мм...Яка смачненька цукерка :)
    Не можу пройти повз неї)))
    Хочу привітати з такою щедрою на події осінню, хай всім народженим восени щастить! :)

    П.С. Люблю печиво з шоколадом :)

    ReplyDelete
  2. і я записуюсь на солоденьке!

    ReplyDelete
  3. ой, забула написати яке люблю печиво - дуже смакує з горішками )))

    ReplyDelete
  4. Саабражаєм на троїх ?? =)) і хоч я не фанат солодощів, окрім маленької цукерки до кави - запишусь =)))
    ..
    Щодо печива, так як не фанатію за ним, то важко визначитись, напевно якесь з кусочками чиколяди
    ..
    Марусю, вітаю з приєсмними подіями осені, багато сонечка осіннього і посмішок дітей =)

    ReplyDelete
  5. Марусю, хоть я до кінця так і не розібралась з тими правилами, і з тими блогами, і з тим, куди ту цукерку треба причіпити))), та все ж спробую.
    В першу чергу, вітаю вас з такими особливими і прекрасними осінніми подіями. Будьте здоровою і далі тіште нас своїми рецептами і дотепними дописами.
    Щодо печива - люблю любе любе печиво з мармулядою

    ReplyDelete
  6. забула, я OxankaF.

    ReplyDelete
  7. Я страшна шанувальниця солодких смаколиків!. Люблю їх готувати, творити, експериментувати і звичайно куштувати.
    Найбільше полюбляю печиво з безе та різними горішками. А найсмачніше печиво те, що приготовлене з любов"ю.

    Марусю, вітаю!!!! Всього хорошого вам!!!
    п.с. Я вами захоплююсь...

    - hrystusja

    ReplyDelete
  8. оооо. таке щось цікаве! певно і мені треба в чергу стати)))
    Кася.

    ReplyDelete
  9. йой. забула про тістечка написати . на жаль, я не люблю печенька, але я люблю маленьку цукерочку або тістечко схрумкати в задоволення. і обовязково, щоб це тістечко було шоколадно-шоколадне))

    ReplyDelete
  10. Очень рада знакомству!!! Мое любимое печенье, как бы это банально не звучало, овсяное, правда люблю добавить в него шоколад.

    ReplyDelete
  11. Вітаю Вас ,Марусічка,з прекрасними осінніми датами в Вашому житті, я теж осіннє дитятко, люблю осінь і солоденьке печево , особливо власного виробництва з какао! Я Таня ntv.

    ReplyDelete
  12. Марусю, мої вітання з осінніми святами!

    Але ж то спокуслива пропозиція! Не цукерочка, а нямка!
    Софія-Цокотуха

    ReplyDelete
  13. Ех. і я запишусь. Раптом повезе. Печенько люблю всяке-різне, головне щоб побільше
    Марусю, прийміть найщиріші вітання!!!
    Оля-Holy

    ReplyDelete
  14. Записалася я на цукерку, а про тістечко написати забула. Але знаєш, Марусю, яке моє улюблене? Таке, яке ТИ робиш!!! хх

    ReplyDelete
  15. Дуже все спокусливо гарне. приєднаюсь і я :)
    Емм печиво - мабуть кексики, якщо їх можна до розділу печива віднести :)

    ReplyDelete
  16. Ого, скільки посиденьок. І я туди ж)). Це Оlena-m. Марусю, вітаю з такою гарною осінню! Найбільше люблю еклери з ніжним заварним кремом.

    ReplyDelete
  17. Люблю смачненьке поїсти :). А коли є привід посидідти з кавою-чаєм і солоденьким - це ще краще. А вибрати одне печиво - це дуже важко: люблю і в шоколаді, і з горіхами. Мабуть тільки з кремом не дуже люблю, але обожнює зі згущеним молоком. Люблю пісочне, слойки, булочки - так можна продовжувати довго. Але звичайно, спечене дома - найкраще :). Усім смачного!
    http://freetany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Любимое печенье: из магазинных-овсянное с шоколадом, а из домашних-гусиные лапки, а также все другие на творожном тесте.

    ReplyDelete
  19. Улюблене печиво - пісочні кільця з безе та волоськими горіхами. Рецепт із старої книжки Дарії Цвек. Чоловіка цими коржиками причарувала, чесно-чесно.
    А ще люблю макаруни, білі з шоколадним кремом. Але практично їх не готую, меленого мигдалю в наших краях не знайдеш, а дома він дуже швидко зникає :)

    ReplyDelete
  20. Очень вкусная.Тоже очень хочется принять участие.Я очень люблю курабье, или ещё конвертики из слоёного теста:)

    ReplyDelete
  21. привет блогу-близнецу :)
    я сладкоежка, ем все)

    ReplyDelete
  22. Дякую за можливість! З задоволенням читаю ваш блог та використовую ваші кулінарні рецепти!

    ReplyDelete
  23. Ммммм,я такая сладкоежка!))Но сейчас все больше дочки пекут,меня балуют))Очень люблю выпечку из слоеного теста!Ну и плюшки)))Рецепт есть у меня в блоге))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Марія, із задоволенням приєднуюуся до Ваших ПЧ-шек :) Цукерочка дійсно дуже солодка!

    ReplyDelete
  25. Фух, таки встигла записатись на смакоту. Маруся, вітаю вас з такою багатою і радісною осінньою порою. Нехай увесь рік, кожен місяці і день несе позитив!
    Печенько люблю різне. Але найбільше рогалики з повидлом, посипані цукровою пудрою. такі як колись пекла бабця

    ReplyDelete
  26. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    my favorite cake: apple pie

    ReplyDelete
  27. Красивая и полезная конфетка! буду надеяться)

    Приглашаю всех любителей кулинарии в совместный проект Готовим Вместе:
    http://anna-handmade-stuff.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Вау, яка цукерочка!!! Навіть такий тлумок на кухні як я знайде чудове застосування такому подаруночку:)
    Моє улюблене печиво чоколядове і ще й намащене чоколядою)))
    До ПЧ переписів записатись не обіцяю через вищенаведену причину, але от до ПЧ усього рукодільного мене й запрошувати не треба, і так уже підглядала)))
    http://soniachna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Я печиво не дуже люблю, я жити не можу без шоколаду )))
    Подобається мені вівсяне печиво, а також з горішками...

    ReplyDelete
  30. Очень сладенькая, а главное полезная конфетина!!! Нельзя пройти мимо. Любимое печенье покрытое шоколадом.Ссылочка: http://www.liveinternet.ru/users/4476392/post191846777//

    ReplyDelete
  31. Час свят у вас! Хай же вони будуть найвеселiшими у вас!!! :) Я полюбляю печиво с шоколадними краплинками :)

    ReplyDelete
  32. My favorite snacks, a Hungarian and a smooth creamy pie!

    ReplyDelete
  33. Я люблю вівсяне печиво. Вітаю з святами.

    ReplyDelete
  34. Приемно познайомитись!Смачна цукерочка! Посилання http://avlsher.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Девочки, я почему-то исчезла из Линка. Странно.

    ReplyDelete
  36. Прошу не хвилюватись, бо я всіх порахувала, хоч і не всі дотримувались правила отримування цукерочки.

    Нарахувалось 35 бажаючих. Перевірю чи список повний і оголошу цукерочку.

    ReplyDelete