Monday, October 17, 2011

Гарбуз на фортепіано


Маріна  з АртКухні сподвигла мене на наступний подвиг - зробити осінню прикрасу для дому.
Я дуже люблю своє фортепіано, і хоч тато свариться що нічого на інструменті не може стояти, я всеж дуже люблю поселити зверху на нім щось легеньке і гарне. Я купила в магазині на здешевлення штучного гарбуза, штучних квітів, листків і різних штучок що нагадують осінь. І поки чоловік дивився фільм я робила ось цю красу. Хоч я себе похвалю :)))

 Ось такі квітки і листочки я знайшла. Там ще дуже багато всякого є, але я взяла такі на пробу... а раптом б не вдалось і тоді що? 

 Використовуючи принципі які показала Маріна і клеєвий пістолет, я зібрала ось такий букетик. Нарешті я навчилась користуватись тим страшним пістолетом. Для роботи з штучними квітами і для створення екібани, це саме те що потрібно.

Екібана-букетик гарно поселився у мене в вітальні.  А вам як?


4 comments:

  1. Я була впевнена, що прокоментувала цей допис. То ж треба!

    Я просто в захопленні від такого декору!! Ти так класно все поскладала докупи! Молодець!!!

    ReplyDelete
  2. ОЧень ОЧень красиво! Потрясающие цвета!

    ReplyDelete
  3. Марусь, спасибо. Мне очень приятно. Я старалась :)

    ReplyDelete