Wednesday, September 14, 2011

Гра - Новорічні кишеньки / Game - Christmas pouches

Лілюська мені розповіла про цікаву гру яку придумали дизайнери форуму СкрапМаджік.




В західному світі є дуже гарна коляда про те як коханий подарував своїй милій 12 подарунків на 12 днів Різдва. Блог СкрапМаджік почала дуже цікаву гру - Новорічні кишеньки. Суть гри в тому щоб зробити подарунок коханій і милій серцю особі. Для мене це будуть напевне як і діти, так і чоловік. Я так люблю дивитись на їх солодкі мінки коли я їм щось подарую, і як мені приємно що мої донечки підтримують мої спроби рукотворіння. Тому коли я почула про цю гру не могла пройти повз неї. Люблю дарувати подаруночки, особливо якщо вони зроблені моїми кривенькими руцями. Не можу дочекатись першого завдання.  Скоро мої кохані будуть моїми лабораторними мишками. Готуйтесь!!!



Итак, суть игры следующая:

1. Вы записываетесь ниже, чтобы мы могли оценить количество желающий (запишитесь ли вы сейчас, или позже, это не принципиально! вы сможете присоединиться на любом этапе игры)
2. Каждую неделю мы предлагаем вам тему для кармашка (обязательный элемент, палитра и пр.)
3. По итогам каждой недели будет выбран победитель и объявлен Топ. Если вы по каким-то причинам разместите свою работу позже обозначенного срока, в выборе недели ваша работа не участвует.
 4. Количество кармашков - 13 штук
5. Игра стартует 19 сентября, последний кармашек - 19 декабря. После 26 декабря мы объявим победителя игры, который будет выбран нашей дизайн-командой. Победителя мы будем выбирать среди тех, кто закончит все 13 кармашков к концу игры.


My friend Lilia introduced me to this interesting blog - ScrapMagic. They are offering the most interesting and cute game to get ready for Christmas. We all know the 12 days of Christmas carol, where one lover gives to another 12 presents for each day of Christmas. So, ScrapMagic is offering their version of this carol - Christmas pouches game.

I think this is great idea! Each week they propose a color theme or some other requirement, and I have to create a little something creative, that will go into a Christmas pouch for someone I love. This could be my husband or children, or maybe someone else. I think this is a GRAND idea and I will gladly participate in this project! Get ready to be my guinea piggs! :)

Thanks to the creators of ScrapMagic for this game. Love to be a part of this!

No comments:

Post a Comment