Tuesday, October 16, 2012

Birthday Card / Тортик на ДН (Whoopsi Daisy DT)

Hi,

This week at Whoopsi Daisy we have a challenge just for all of us born in October. We want to see all of your Birthday Cards. Our DT Ladies have some amazing creations to inspire you, so do stop by. Linnie has this great sheet #391 with anamazing image just for Birthday celebration, which I colored using Prismacolor pencils. I decided to make something simple, so the image can standout. 
I love these images so much!!!  
Цього тижня на Whoopsi Daisy ми маємо цікаве завдання, якраз для таких іменинників як я, що народились в місяці жовтні. Ми б хотіли побачити ваші чудові листівки привітання з днем народження. Дівчатка з дизайнерської команди постарались на славу, і ви це самі зможете оцінити завітавши в наш блог. Я вибрала малюнок з сторінки №391. Ця дівчинка така гарненька і радо хоче вас пригостити смачним тортиком. (Ну саме як я б і зробила, якби ви завітали до мене в гості.) Листівочку я вирішила зробити простеньку з акцентом саме на малюнку, який я розмалювала олівцями.

Дякую, що завітали!
Thanks for stopping by!

Hugs,
Maria

1 comment:

  1. Марусю, таке хорошеньке дівчатко! Як завжди, чудово розмальовано! Дуже святкова листівочка!!

    ReplyDelete