Friday, July 29, 2011

Сендвічі з морозивом і чорничним соусом

Сендвічі з морозива і кава з збитими вершками


Я хочу вірити і стараюсь всіх довкола переконувати що я трошки гопосдиня. :)) 
Тому я часами люблю робити щось цікаве на кухні про яке я дізнаюсь або з нету або з телевізора, а потім підробляти ці речі під себе. Ось так і з цим чорничним соусом який я приготувала до міні-сендвічів з морозива. Чому сендвіч а не канапка, бо як я вияснила що канапе відкриті, а он сендвічем називається канапочка яка зверху прикрита ще одним плястерком хліба. Отако! :)
Сендвічі вийшли смачні і соус до них ДУЖЕ гарно пасував.

Якщо приймуть, то подаюсь на конкурс від Креативних Домогосподарок. Щось я затуркана якась і думала що вже проспала цей конкурс, тай поїхала відпочивати... але виявляється що до 25-го ще можна. Ну то пробую. Як скажуть, що не приймають то треба буде нове щось придумати саме з морозива :)




Перепис

Соус ягідний


1 скл ягід
1/2 скл цукру
1//2 скл води
сік з половинки цитрини
1 ст.л. ваніліі або 1 ст. л. кавового лікеру (або рому)

Ягоди скласти в невеличкий банячок, засипати цукор, долити воду і сік, і поставити на невеличкий вогонь. Варити, хвилин п’ять аж рідина зменшиться на половину. Виключити газ і додати лікер або ваніль. Гарно вимішати. Все! Просто і дуже смачно.






А тепер до сендвічів. Щоб їх зробити треба морозива, улюблене печиво, улюблені ягоди, соус ягідний (перепис вище), збиті вершки і мята.

Набираємо кульку морозива і кладемо на печиво. Зверху прикриваємо другим. Виливаємо на тарілку ягідний соус, викладаємо гарно сендвічі, звеху збиті вершки, посипаємо ягодами і прикрашаємо мятою. Можна і зверху ще соусу додати.

Смачного!!!

PS. Мушу похвалитись тарелем що я собі купила. Обожнюю метеликів, а тут щей таріль побачила в магазині. Таріль став мій. Сьогодні піду за меншими за розміром екземплярами :)))






3 comments:

  1. Марусю, ну де такі смаколики можна наніч показувати. Зараз піду на штурм холодильника))). А таріль суперський!

    ReplyDelete
  2. Дякую. Ну як я таким вечеряла, бо нечемна, той вам можна. :)))

    Правда, таріль файний?! Я також в нього закохалась.

    ReplyDelete
  3. ПОтрясающе!! ОЧень вкусно) Спасибо за участие в задании от кРеативных домохозяек!

    ReplyDelete